Onze diensten

Voor onze werkzaamheden maken wij gebruik van software speciaal ontwikkeld voor debiteurenbeheer. In tegenstelling tot veel van onze concurrenten leveren wij niet de software, maar nemen wij het volledige debiteurenbeheer van u over. Hierdoor verbetert niet alleen uw liquiditeitspositie, maar levert dit u ook een aanzienlijke tijdwinst op. Waardoor u meer tijd overhoudt om bezig te zijn met uw kerntaak.

Wij werken zorgvuldig volgens duidelijke procedures, die wij klant specifiek aanpassen naar uw wensen en behoeften. Hiermee garanderen wij een strakke opvolging van termijnen en gemaakte afspraken. Wanneer er binnen deze procedure een betalingsregeling of betalingsafspraak wordt gemaakt, wordt deze opgevolgd. Indien nodig wordt er na gebeld wanneer afspraken of termijnbetalingen niet correct worden nagekomen. 

Gelijktijdig bouwen wij binnen onze software een debiteurendossier op. Een gerechtelijke procedure proberen wij altijd te vermijden. Mocht er écht geen andere mogelijkheid meer zijn, dan kan een vordering eenvoudig ter incasso worden overgedragen.

Gedurende het traject houden wij u, naar gewenste frequentie, op de hoogte van de stand van zaken. Wij zijn niet voor niets de schakel in zorgeloos debiteurenbeheer.

Ontdek wat wij voor uw kunnen betekenen

Onze werkwijze

Stap 1:
Acceptatie van de klant

Stap 2:
De klant factureert aan zijn debiteur

Stap 3:
De factuur is vervallen. Er wordt een herinnering verzonden

Stap 4:
Er wordt een 1e aanmaning verzonden

Stap 5:
Er wordt een 2e aanmaning verzonden

Stap 6:
Er volgt een 1e belactie

Stap 7:
Er wordt een sommatie verzonden

Stap 8:
Er volgt een 2e belactie

Stap 9:
Overleg met klant over eventuele vervolgstappen