Stap 1:
Acceptatie van de klant
Onze diensten
Voor onze werkzaamheden maken wij gebruik van software speciaal ontwikkeld voor debiteurenbeheer. In tegenstelling tot veel van onze concurrenten leveren wij niet de software, maar nemen wij het volledige debiteurenbeheer van u over. Hierdoor verbetert niet alleen uw liquiditeitspositie, maar levert dit u ook een aanzienlijke tijdwinst op. Waardoor u meer tijd overhoudt om bezig te zijn met uw kerntaak.
Wij werken zorgvuldig volgens duidelijke procedures, die wij klant specifiek aanpassen naar uw wensen en behoeften. Hiermee garanderen wij een strakke opvolging van termijnen en gemaakte afspraken. Wanneer er binnen deze procedure een betalingsregeling of betalingsafspraak wordt gemaakt, wordt deze opgevolgd. Indien nodig wordt er na gebeld wanneer afspraken of termijnbetalingen niet correct worden nagekomen.
Gelijktijdig bouwen wij binnen onze software een debiteurendossier op. Een gerechtelijke procedure proberen wij altijd te vermijden. Mocht er écht geen andere mogelijkheid meer zijn, dan kan een vordering eenvoudig ter incasso worden overgedragen.
Gedurende het traject houden wij u, naar gewenste frequentie, op de hoogte van de stand van zaken. Wij zijn niet voor niets de schakel in zorgeloos debiteurenbeheer.
Onze werkwijze
Stap 2:
De klant factureert aan zijn debiteur
Stap 3:
De factuur is vervallen. Er wordt een herinnering verzonden
Stap 4:
Er wordt een 1e aanmaning verzonden
Stap 5:
Er wordt een 2e aanmaning verzonden
Stap 6:
Er volgt een 1e belactie
Stap 7:
Er wordt een sommatie verzonden
Stap 8:
Er volgt een 2e belactie
Stap 9:
Overleg met klant over eventuele vervolgstappen